buzzcut

NBA 2017-18: A Tale of Two Conferences

Recommended Posts

First 2 minutes: "gay ass family," "he can suck my d__," "being gay," "the other night I was eating :censored:..."

 

Why would you think I would like this?

 

EDIT: "Kevin's the kind of guy who can't even get hard at a bukkake." This is disgusting.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, DG_Now said:

EDIT: "Kevin's the kind of guy who can't even get hard at a bukkake." This is disgusting.

 

lol that one's actually a pretty good joke!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I missed the first three quarters of a competitive Spurs/Lakers game.

 

Brandon Ingram is a damn star. And fun Lonzo is really exciting to watch. I hope they don't lose everyone next year because some of the pieces are just so fun to watch.

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, DG_Now said:

I missed the first three quarters of a competitive Spurs/Lakers game.

 

Brandon Ingram is a damn star. And fun Lonzo is really exciting to watch. I hope they don't lose everyone next year because some of the pieces are just so fun to watch.

Poor Luke Walton.

 

Fizdale v. Lavar Ball would be interesting.

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minutes ago, dfwabel said:

Poor Luke Walton.

 

Fizdale v. Lavar Ball would be interesting.

*gets popcorn ready*

Share this post


Link to post
Share on other sites

They won't hire Fizdale because he didn't play for the Lakers.

 

But Luke did lose the locker room and they probably do need a change. LeBron James isn't going to play for Luke Walton.

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minutes ago, DG_Now said:

They won't hire Fizdale because he didn't play for the Lakers.

 

But Luke did lose the locker room and they probably do need a change. LeBron James isn't going to play for Luke Walton.

At one time, they hired Rudy T. and he still was on staff there as a scout until the coup last summer.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

At this point I find myself not caring if the Jazz win or lose, I’m just enjoying the heck out of watching Donovan Mitchell play. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, FinsUp1214 said:

At this point I find myself not caring if the Jazz win or lose, I’m just enjoying the heck out of watching Donovan Mitchell play. 

Ditto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I think it's safe to say The League isn't as scared of The Cavs as they may have been before. 

Lebron is literally dragging this cold, husk of a team. Isaiah Thomas ain't gonna save them either. 

 

I know they've had their high & low points in past seasons before cruising their way the The Finals, but I don't think it happens this year. The East is a lot better than it has been before, and this is probably the weakest Cavs team since Lebron returned. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, ozzyman314 said:

I think it's safe to say The League isn't as scared of The Cavs as they may have been before. 

Lebron is literally dragging this cold, husk of a team. Isaiah Thomas ain't gonna save them either. 

 

I know they've had their high & low points in past seasons before cruising their way the The Finals, but I don't think it happens this year. The East is a lot better than it has been before, and this is probably the weakest Cavs team since Lebron returned. 

Guys in the East all get mud butt when in a 7-game series with LeBron for the last seven seasons. There's no reason to think that will change via the level of play LeBron brings nightly. Ain't no back to backs then, son.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unlike previous years, there's really no reason for any teams(espcially playoff teams) to be scared of The Cavs. 

 

That defense is an open court, and their offense begins & ends with Lebron. There's no "Big 3" or "Super Team" anymore with The Cavs. And Lebron is struggling to carry them even against mediocre teams. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 minutes ago, ozzyman314 said:

Unlike previous years, there's really no reason for any teams(espcially playoff teams) to be scared of The Cavs. 

 

That defense is an open court, and their offense begins & ends with Lebron. There's no "Big 3" or "Super Team" anymore with The Cavs. And Lebron is struggling to carry them even against mediocre teams. 

Still the first to four, homeboy. First to four.

 

Plus, why are you, as a C's homer, satisfied with the 2nd place trophy as y'all ain't beating them?

 

While the TNT game had two offensive fouls in the last :20, for BOS to win, CLE is still the best chance to beat any West squad. Hell, MIA is now the 4 seed to illustrate that Filipino Jackson, Erik Spoelstra is legit as a HC.

But DG_Now's man, Waiters, now getting ankle surgery is further proof he can consistently make chicken salad.

Edited by dfwabel
chicken salad reference

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, dfwabel said:

Still the first to four, homeboy. First to four.

 

Plus, why are you, as a C's homer, satisfied with the 2nd place trophy as y'all ain't beating them?

 

While the TNT game had two offensive fouls in the last :20, for BOS to win, CLE is still the best chance to beat any West squad. Hell, MIA is now the 4 seed to illustrate that Filipino Jackson, Erik Spoelstra is legit as a HC.

But DG_Now's man, Waiters, now getting ankle surgery is further proof he can consistently make chicken salad.

The Cavs will be lucky to force 6 games against anyone the way they are playing. They would get completely swept by just about any West team. 

Saying Boston isn't beating Cleveland is like saying Dubs aren't beating San Antonio.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, dfwabel said:

Guys in the East all get mud butt when in a 7-game series with LeBron for the last seven seasons. There's no reason to think that will change via the level of play LeBron brings nightly. Ain't no back to backs then, son.

 

The Process doesn't fear Lebron.  Joel Embiid killed a lion with his bare hands at age 6.  Lebron is not a lion.  

 

http://www.nba.com/article/2017/01/12/joel-embiid-explains-how-he-killed-lion-child#/

Share this post


Link to post
Share on other sites

I’m still expecting the Cavs to reach the finals again, but it won’t be as easy as it used to be and they’ll absolutely get their asses handed to them by the Dubs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now