Sign in to follow this  
BigKwell

Western Hockey League

Recommended Posts

I was able to get ahold of the current alternate logo for the Tri-City Americans, which was introduced the same time the current logo was unveiled. Unfortunatly, when I tried to start the thread, I found out that the U.R.L. I wanted to use to insert the image would not be allowed. But I do have it in my collection.

BTW, if anyone has current logos for their favorite teams, this is the place to add them. B)

Elwin Blaine Coldiron

Kennewick, WA U.S.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites
I was able to get ahold of the current alternate logo for the Tri-City Americans, which was introduced the same time the current logo was unveiled. Unfortunatly, when I tried to start the thread, I found out that the U.R.L. I wanted to use to insert the image would not be allowed. But I do have it in my collection.

BTW, if anyone has current logos for their favorite teams, this is the place to add them. B)

Elwin Blaine Coldiron

Kennewick, WA U.S.A.

:blink:

There's this one guy here that adds current and former logos all the time. I forget his name though.

Share this post


Link to post
Share on other sites
I think his name is Chris Crocker.

No, I think that's a margarine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
I think his name is Chris Crocker.

chris-crocker.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
I think his name is Chris Crocker.

chris-crocker.jpg

Why can't you people just leave him alone?? ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites
I think his name is Chris Crocker.

chris-crocker.jpg

Just wanted to pat you on the back for a brilliantly funny post.

No words were needed to have me choke on my coffee. Just too funny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wonder if that Chris Crocker gonna be able to help this gal in the pic stop the freaking crying?? LOL.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

...not that there's anything wrong with that? *ahem*

Share this post


Link to post
Share on other sites

I saw a Winter Hawks/ Americans game a while back and the Ams have changed their jerseys this season. They now have what was the alternate logo on the blue jersey (maybe the white too?) that was the shoulder crest on that jersey when the first came out. It took me a while to notice it, not sure how I feel about it, but over all the Ams do have a very nice set of 3 jerseys.

Share this post


Link to post
Share on other sites

The weather was nice out there today and so I went to Porny Island and saw Lawrence of the Labia in 3D Imax theatre. Then I went to a Central League of Ice Tossing and the big wet machine won lead by Richard Cox, again. Kinda surprised to see the Valley lose but it was a nice tight match up.

IBTL

Share this post


Link to post
Share on other sites
IBTL

First prize. Way to be the first to type those 4 letters. If you could see me, you'd see I'm giving you a standing ovation.

Seriously, do all you people just go looking for threads to type that in?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wouldnt be surpirsed if Chris Crocker was the offspring of Betty Crocker...hmm....anyone can confirm this?? LOL....

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah, the Ams FINALLY have a nice set of uni's and I'm glad that their using the 3-star logo as their primary rather than that Eagle logo...

GO T-Birds!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this